Teacher Input Observation Scheme (TIOS) and Manual


Kersten, Kristin ; Bruhn, Ann-Christin ; Ponto, Katharina ; Böhnke, Julia ; Greve, Werner



DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.22467.35368
URL: http://rgdoi.net/10.13140/RG.2.2.22467.35368
Additional URL: https://www.fmks.eu/files/fmks/download/Kersten%20...
Document Type: Working paper
Year of publication: 2018
The title of a journal, publication series: Studies on Multilingualism in Language Education
Volume: 4
Place of publication: Hildesheim
Publishing house: Universität Hildesheim
Publication language: English
Institution: School of Humanities > Mehrsprachigkeitsdidaktik (Kersten 2023-)
Subject: 400 Language, linguistics
420 English




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item