Werbeeffizienz : größer, bunter, lauter?


Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Garde, Ulrich



Document Type: Article
Year of publication: 2006
The title of a journal, publication series: Absatzwirtschaft
Volume: 49
Issue number: 2
Page range: 36-39
Place of publication: Düsseldorf
Publishing house: Verl. Handelsblatt
ISSN: 0001-3374 , 0343-6039
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer 1993-, Em)
Subject: 330 Economics
Abstract: Wer Geld für Werbung ausgibt, möchte seine Mittel gut angelegt wissen. Eine neue Methode hilft, Werbeeffizienz exakt zu bewerten. Das Verfahren berücksichtigt bei der Erfolgsberechnung simultan sowohl ökonomische als auch psychografische Einflussfaktoren.




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item