Coupons als Instrument der Verkaufsförderung im Einzelhandel


Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/6741
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2003
Book title: Handelsforschung 2003 - Neue Erkenntnisse für Praxis und Wissenschaft des Handels
Page range: 107-126
Place of publication: Berlin
Edition: 1. Aufl.
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar (2003) Coupons als Instrument der Verkaufsförderung im Einzelhandel. Handelsforschung 2003 - Neue Erkenntnisse für Praxis und Wissenschaft des Handels Berlin 107-126 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item