Evidenzgestützte Entwicklung von onlinebasierten Lernangeboten zu Künstlicher Intelligenz in der beruflichen Bildung: Stakeholder-Perspektiven und Implementierung


Egloffstein, Marc ; Kögler, Kristina ; Ifenthaler, Dirk



DOI: https://doi.org/10.62350/DGOP8196
URL: https://www.vep-landau.de/produkt/empirische-paeda...
Document Type: Article
Year of publication: 2024
The title of a journal, publication series: Empirische Pädagogik : EP
Volume: 38
Issue number: 1
Page range: 98-117
Place of publication: Landau
Publishing house: Empirische Pädagogik
ISBN: 978-3-944996-97-4 , 3-944996-97-6
ISSN: 0931-5020
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik, Technologiebasiertes Instruktionsdesign (Ifenthaler 2015-)
Subject: 330 Economics
370 Education
Individual keywords (German): Berufliche Bildung , Instruktionsdesign , KI-Campus , Künstliche Intelligenz , Online-Lernen
Keywords (English): AI campus , artificial intelligence , instructional design , online learning , VET
Translation of the title: Evidence-based development of online learning resources on Artificial Intelligence in vocational education and training: Stakeholder perspectives and implementation (English)




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item