Der Einfluss des Produktwissens und der Produkterfahrung auf das Informationsverhalten und die Einstellung – Theoretische und empirische Befunde am Beispiel Automobil


Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Köhler, Marc


Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Volume: 49
Issue number: 3
Page range: 247-270
Place of publication: Berlin
Publishing house: Duncker & Humblot
ISSN: 0021-3985
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Individual keywords (German): Marketing

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Köhler, Marc (2003) Der Einfluss des Produktwissens und der Produkterfahrung auf das Informationsverhalten und die Einstellung – Theoretische und empirische Befunde am Beispiel Automobil. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin 49 3 247-270 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item