Die britische Werbeselbstkontrolle anhand des Advertising Code : eine Gegenüberstellung mit der Rechtslage in Deutschland


Jergolla, Maren


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/6851
Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Wettbewerb in Recht und Praxis : WRP
Page range: 431-449
Place of publication: Frankfurt a. M.
Publishing house: Dt. Fachverl.
ISSN: 0342-300X, 0172-049X
Publication language: German
Institution: School of Law and Economics > Bürgerl. Recht, Handels- und Wirtschaftsrecht, Rechtsvergleichung u. Internat. Privatrecht (Sack Em) 
Subject: 340 Law

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Jergolla, Maren (2003) Die britische Werbeselbstkontrolle anhand des Advertising Code : eine Gegenüberstellung mit der Rechtslage in Deutschland. Wettbewerb in Recht und Praxis : WRP Frankfurt a. M. 431-449 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item