Ban targeted advertising? An empirical investigation of the consequences for app development


Kircher, Tobias ; Förderer, Jens



DOI: https://doi.org/10.1287/mnsc.2023.4726
URL: https://pubsonline.informs.org/doi/10.1287/mnsc.20...
Document Type: Article
Year of publication: 2024
The title of a journal, publication series: Management Science
Volume: 70
Issue number: 2
Page range: 1070-1092
Place of publication: Cantonsville, MD
Publishing house: INFORMS
ISSN: 0025-1909 , 1526-5501
Publication language: English
Institution: Business School > Lehrstuhl Wirtschaftsinformatik II (Förderer 2025-)
Subject: 330 Economics
Keywords (English): multisided platforms , targeted advertising , behavioral advertising , economics of privacy , mobile apps
Additional information: Verfasser hier: Foerderer, Jens




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




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BASE: Kircher, Tobias ; Förderer, Jens

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ORCID: Kircher, Tobias ; Förderer, Jens ORCID: 0000-0002-3090-4559

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