Empirische Controllingforschung : Anmerkungen aus der Perspektive des Marketing


Homburg, Christian ; Klarmann, Martin



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-322-81609-2_4
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-32...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2003
Book title: Zur Zukunft der Controllingforschung : Empirie, Schnittstellen und Umsetzung in der Lehre
The title of a journal, publication series: Schriften des Center for Controlling & Management (CCM)
Volume: 9
Page range: 65-88
Publisher: Weber, Jürgen
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Deutscher Univ.-Verlag ; Gabler
ISBN: 978-3-8244-7941-2 , 3-8244-7941-9 , 978-3-322-81609-2
Publication language: German
Institution: Business School > Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing (Homburg 1998-)
Subject: 330 Economics




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item