Kann Kundenzufriedenheit negative Reaktionen auf Preiserhöhungen abschwächen?


Homburg, Christian ; Koschate, Nicole


URL: https://www.wiso-net.de/document/DBW__110301001
Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Die Betriebswirtschaft : DBW
Volume: 63
Issue number: 6
Page range: 619-634
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schäffer-Poeschel
ISSN: 0342-7064
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Koschate, Nicole (2003) Kann Kundenzufriedenheit negative Reaktionen auf Preiserhöhungen abschwächen? Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 63 6 619-634 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item