Kundenorientierung als zentrale Führungsverhaltensdimension : Anforderungen an das Human Resource Management


Huffstadt, Karsten ; Janowski, Johanna


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/7234
Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Zeitschrift Führung + Organisation : ZFO
Issue number: H.6
Page range: 330-334
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schaeffer-Poeschel
ISSN: 0722-7485, 0044-3212
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Personalwesen u. Arbeitswissenschaft (Oechsler Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Huffstadt, Karsten ; Janowski, Johanna (2003) Kundenorientierung als zentrale Führungsverhaltensdimension : Anforderungen an das Human Resource Management. Zeitschrift Führung + Organisation : ZFO Stuttgart H.6 330-334 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item