Der Einfluss von Kundenemanzipation auf die Kundenzufriedenheit und Markentreue


Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Merx, Kathrin


URL: https://www.wiso-net.de/document/DBW__110201004
Document Type: Article
Year of publication: 2002
The title of a journal, publication series: Die Betriebswirtschaft : DBW
Volume: 62
Issue number: 6
Page range: 644-663
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schäffer-Poeschel
ISSN: 0342-7064
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Merx, Kathrin (2002) Der Einfluss von Kundenemanzipation auf die Kundenzufriedenheit und Markentreue. Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 62 6 644-663 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item