Erfahrung der KarstadtQuelle AG mit B2B-Marktplätzen


Merkel, Helmut


Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2002
Book title: B2B-Marktplätze : wo liegt der strategische und operative Nutzen?; Ergebnisse / 12. Unilever Bestfoods TrendForum. Unilever Bestfoods
Page range: 35-59
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Töpfer, Armin
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: TrendForum-Verl.
ISBN: 3-9807162-4-4
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftsinformatik III (Schader -2015)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Merkel, Helmut Erfahrung der KarstadtQuelle AG mit B2B-Marktplätzen. Töpfer, Armin 35-59 In: B2B-Marktplätze : wo liegt der strategische und operative Nutzen?; Ergebnisse / 12. Unilever Bestfoods TrendForum. Unilever Bestfoods (2002) Wiesbaden [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item