Das Kaufverhalten von Konsumenten auf einem Markt mit asymmetrischer Informationsverteilung


Bauer, Hans H. ; Ohlwein, Martin


Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Jahrbuch für Wirtschaftswissenschaften
Volume: 52
Issue number: 3
Page range: 264-286
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Lucius & Lucius
ISSN: 0948-5139
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Ohlwein, Martin (2001) Das Kaufverhalten von Konsumenten auf einem Markt mit asymmetrischer Informationsverteilung. Jahrbuch für Wirtschaftswissenschaften Stuttgart 52 3 264-286 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item