Der Zusammenhang zwischen Mitarbeiter- und Kundenzufriedenheit : Bestandsaufnahme und Entwicklung eines theoretischen Bezugsrahmens


Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth


URL: http://www.jstor.org/stable/24185677
Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice
Volume: 55
Issue number: 6
Page range: 377-400
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 0042-059X
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth (2001) Der Zusammenhang zwischen Mitarbeiter- und Kundenzufriedenheit : Bestandsaufnahme und Entwicklung eines theoretischen Bezugsrahmens. Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Baden-Baden 55 6 377-400 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item