Ein Ansatz zur simultanen Messung von Kannibalisierungs-, substitutiven Konkurrenz- und Neukäufereffekten am Beispiel von line extensions


Bauer, Hans H. ; Fischer, Marc


Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
Volume: 53
Issue number: Aug.
Page range: 455-477
Place of publication: Düsseldorf [u.a.]
Publishing house: Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0341-2687
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Fischer, Marc (2001) Ein Ansatz zur simultanen Messung von Kannibalisierungs-, substitutiven Konkurrenz- und Neukäufereffekten am Beispiel von line extensions. Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF Düsseldorf [u.a.] 53 Aug. 455-477 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item