Komplexität als Determinante der Qualitätswahrnehmung von Dienstleistungen


Homburg, Christian ; Kebbel, Phoebe


DOI: https://doi.org/10.1007/BF03372656
URL: https://link.springer.com/article/10.1007/BF033726...
Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
Volume: 53
Issue number: 8
Page range: 478-499
Place of publication: Düsseldorf [u.a.]
Publishing house: Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0341-2687, 0036-6196
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Kebbel, Phoebe (2001) Komplexität als Determinante der Qualitätswahrnehmung von Dienstleistungen. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf Düsseldorf [u.a.] 53 8 478-499 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item