Mediales Produkt und sozialer Gebrauch. Stichworte zu einer inklusiven Medienforschung


Keppler, Angela


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2001
Book title: Massenkommunikation, Interaktion und soziales Handeln
Page range: 125-145
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Sutter, Tilmann
Place of publication: Opladen
Publishing house: Westdeutscher Verlag
ISBN: 3-531-13629-1
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien II (Keppler)
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Keppler, Angela (2001) Mediales Produkt und sozialer Gebrauch. Stichworte zu einer inklusiven Medienforschung. Sutter, Tilmann Massenkommunikation, Interaktion und soziales Handeln Opladen 125-145 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item