2024
2023
2022
Bruhn, Ann-Christin ; Miller, Lisa ; Mähler, Claudia ; Ponto, Katharina ; Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751
(2022)
Can type of schooling compensate for low SES? Investigating effects of instruction and SES on cognitive skills.
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Winsler, Adam
Understanding variability in second language acquisition, bilingualism, and cognition : a multi-layered perspective
New York, NY
292-320
[Buchkapitel]
|
|
2021
Bruhn, Ann-Christin ; Ponto, Katharina ; Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751
(2021)
Fremdsprachenlernen in inklusiven Kontexten (FLINK).
Bätge, Carolin ; Cloos, Peter ; Gerstenberg, Frauke ; Riechers, Katharina
Inklusive Bildungsforschung der frühen Kindheit : empirische Perspektiven und multidisziplinäre Zugänge
Inklusive Bildungsforschung der frühen Kindheit. Empirische Perspektiven und multidisziplinäre Zugänge
Weinheim ; Basel
32-34
[Buchkapitel]
|
|
2020
2019
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751
(2019)
Einflussfaktoren im bilingualen Fremdsprachenerwerb.
Rohde, Andreas ; Steinlen, Anja K.
Sprachenvielfalt als Ressource begreifen : Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen
Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen : frühe Mehrsprachigkeit an Kindertageseinrichtungen und Schulen (fmks)
Berlin
2
35-70
[Buchkapitel]
|
|
2018
2016
2015
2014
2013
Steinlen, Anja K. ; Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Tiefenthal, Christine ; Wippermann, Insa ; Flyman Mattsson, Anna
(2013)
Empfehlungen für die Verwendung der Fremdsprache in bilingualen Kindergärten.
Steinlen, Anja K. ; Rohde, Andreas
Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen : Voraussetzungen - Methoden - Erfolge
Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen : frühe Mehrsprachigkeit an Kindertageseinrichtungen und Schulen (fmks)
Berlin
1
79-93
[Buchkapitel]
|
|
2012
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Piske, Thorsten ; Rohde, Andreas ; Steinlen, Anja K. ; Weitz, Martina ; Couve de Murville, Stefanie
(2012)
ELIAS grammar test II.
Studies on Multilingualism in Language Education
Hildesheim
1
[Arbeitspapier]
|
|
2011
2010
Thomas, Shannon ; Burmeister, Petra ; Ewig, Michael ; Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Akerman, Suzanne
(2010)
Green immersion.
Gerlich, Lydia ; Kersten, Holger ; Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Massler, Ute ; Wippermann, Insa
Bilingual preschools. Volume 1 Learning and development
Trier
177-212
[Buchkapitel]
|
|
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Steinlen, Anja K. ; Massler, Ute ; Schelletter, Christina ; Thomas, Shannon ; Akerman, Suzanne ; Burmeister, Petra ; Buyl, Aafke ; Ewig, Michael ; Flyman Mattsson, Anna ; Gerlich, Lydia ; Håkansson, Gisela ; Housen, Alex ; Kalbe, Elke ; Kersten, Holger ; Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Neils, Katharina ; Pahl, Svenja ; Piske, Thorsten ; Ramsey, Rachel ; Rohde, Andreas ; Weitz, Martina ; Wippermann, Insa
(2010)
Results of the ELIAS research studies: A summary.
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Rohde, Andreas ; Schelletter, Christina ; Steinlen, Anja K.
Bilingual preschools. Volume 2 Best practices
Trier
35-76
[Buchkapitel]
|
|
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Drewing, Martina ; Granados, Jessica ; Leloux, Barbara ; Lommel, Annette ; Schneider, Anke ; Taylor, Sarah
(2010)
How to start a bilingual preschool: Practical guidelines.
Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Rohde, Andreas ; Schelletter, Christina ; Steinlen, Anja K.
Bilingual preschools. Volume 2 Best practices
Trier
77-102
[Buchkapitel]
|
|
2009
2008
2007
2002
2001
1997
Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:52:48 2024 CET automatisch erstellt.
|