Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2022 | 2021
Anzahl der Einträge: 5.

2022

Alturki, Sarah ORCID: 0000-0003-4264-1490 ; Hulpus, Ioana ; Stuckenschmidt, Heiner ORCID: 0000-0002-0209-3859 (2022) Predicting academic outcomes: A survey from 2007 till 2018. Open Access Technology, Knowledge and Learning Dordrecht [u.a.] 27 March 2022 275-307 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Alturki, Sarah ORCID: 0000-0003-4264-1490 ; Stuckenschmidt, Heiner ORCID: 0000-0002-0209-3859 (2022) Assessing students' self-assessment ability in an interdisciplinary domain. Journal of Applied Research in Higher Education : JARHE Bingley 14 4 1449-1466 [Zeitschriftenartikel]

Alturki, Sarah (2022) Predicting students' academic achievement using methods of educational data mining. Open Access Mannheim [Dissertation]
[img]

Alturki, Sarah ORCID: 0000-0003-4264-1490 ; Cohausz, Lea ; Stuckenschmidt, Heiner ORCID: 0000-0002-0209-3859 (2022) Predicting master’s students’ academic performance: An empirical study in Germany. Open Access Smart Learning Environments Berlin ; Heidelberg 9 Article 38 1-22 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2021

Alturki, Sarah ORCID: 0000-0003-4264-1490 ; Alturki, Nazik (2021) Using educational data mining to predict students' academic performance for applying early interventions. Open Access Journal of Information Technology Education : JITE. Innovations in Practice : IIP Santa Rosa, CA 20 121-137 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:36:09 2024 CET automatisch erstellt.