Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 6.

Zeitschriftenartikel

Söllner, Anke ; Bröder, Arndt ORCID: 0000-0002-2658-4791 ; Glöckner, Andreas ; Betsch, Tilmann (2014) Single-process versus multiple-strategy models of decision making: Evidence from an information intrusion paradigm. Acta Psychologica Amsterdam [u.a.] 146 84-96 [Zeitschriftenartikel]

Bröder, Arndt ORCID: 0000-0002-2658-4791 ; Glöckner, Andreas ; Betsch, Tilmann ; Link, Daniela ; Ettlin, Florence (2013) Do people learn option or strategy routines in multi-attribute decisions? The answer depends on subtle factors. Acta Psychologica Amsterdam [u.a.] 143 2 200-209 [Zeitschriftenartikel]

Betsch, Tilmann ; Siebler, Frank ; Marz, Peter ; Hormuth, Stefan ; Dickenberger, Dorothee (1999) The moderating role of category salience and category focus in judgments of set size and frequency of occurrence. Personality and Social Psychology Bulletin : PSPB Thousand Oaks, Calif. 25 4 463 - 481 [Zeitschriftenartikel]

Bless, Herbert ; Betsch, Tilmann ; Franzen, Axel (1998) Framing the framing effect : The impact of context cues on solutions to the "Asian disease" problem. European Journal of Social Psychology Chichester 28 2 287-291 [Zeitschriftenartikel]

Betsch, Tilmann ; Dickenberger, Dorothee ; Marz, Peter ; Siebler, Frank (1996) Selbstkonzept und Internalität : Faktorielle Validität des FKK bei einer Ostdeutschen Stichprobe. Diagnostica Göttingen 42 4 377-385 [Zeitschriftenartikel]

Buchkapitel

Wänke, Michaela ; Friese, Malte (2005) The role of experience in consumer decisions: The case of brand loyalty. Betsch, Tilmann The routines in decision making Mwahwah, NJ 289-310 [Buchkapitel]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:46:41 2024 CET automatisch erstellt.