Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 16.

Article

Homburg, Christian ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Beutin, Nikolas ; Menon, Ajay (2005) Determinants of Customer Benefits in Business-to-Business Markets : A Cross-Cultural Comparison. Journal of International Marketing East Lansing, Mich. 13 3 1-31 [Article]

Menon, Ajay ; Homburg, Christian ; Beutin, Nikolas (2005) Understanding Customer Value in Business-to Business Relationships. Journal of Business-to-Business Marketing Binghamton, NY 1-38 [Article]

Homburg, Christian ; Beutin, Nikolas (2000) Nutzen geht vor Preis. Acquisa Freiburg, Br. 48 9 44-46 [Article]

Homburg, Christian ; Hippen, Frank ; Beutin, Nikolas (1998) Dienstleistungen im Bündel. Office Management : OM Düsseldorf 46 8 36-37 [Article]

Homburg, Christian ; Hippen, Frank ; Beutin, Nikolas (1998) Kundenbindung durch Zusatzservice. Bankmagazin Wiesbaden 6 5 70-71 [Article]

Book chapter

Homburg, Christian ; Beutin, Nikolas (2001) Kundenstrukturmanagement als Controllingherausforderung. Handbuch Marketing Controlling - Marketing als Treiber von Wachstum und Erfolg Frankfurt 212-233 [Book chapter]

Working paper

Beutin, Nikolas ; Grozdanovic, Marko (2005) Professionelles Händlermanagement : Ausgestaltung und Erfolgsfaktoren im Business-to-Business Bereich. Open Access Management Know-how Mannheim M095 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Beutin, Nikolas ; Menon, Ajay (2005) Determinants of customer benefits in business-to-business markets : a cross-cultural comparison. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W084 [Working paper]
[img]
Preview

Beutin, Nikolas ; Hahn, Florian (2004) Die Marktbearbeitung in der Automobilzulieferindustrie : Strategien, Erfolgsfaktoren und Fallstricke. Open Access Management Know-how Mannheim M094 [Working paper]
[img]
Preview

Beutin, Nikolas ; Fürst, Andreas ; Häßner, Guido (2004) Vertriebsprofessionalität in der deutschen Gaswirtschaft : state of practice und Erfolgsfaktoren. Open Access Management Know-how Mannheim M093 [Working paper]
[img]
Preview

Beutin, Nikolas ; Kühlborn, Sven ; Daniel, Michael (2003) Marketing und Vertrieb im deutschen Maschinenbau : Bestandsaufnahme und Erfolgsfaktoren. Open Access Management Know-how Mannheim M078 [Working paper]
[img]
Preview

Beutin, Nikolas ; Fürst, Andreas ; Finkel, Bastian (2003) Kundenorientierung im deutschen Automobilhandel : State of Practice und Erfolgsfaktoren. Open Access Management Know-how Mannheim M077 [Working paper]
[img]
Preview

Beutin, Nikolas ; Scholl, Michael ; Fürst, Andreas (2003) Marktorientierte Vertriebs-Reorganisation von Energieversorgungsunternehmen. Open Access Management Know-how Mannheim M074 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Schäfer, Heiko ; Beutin, Nikolas (2002) Sales excellence - systematisches Vertriebsmanagement als Schlüssel zum Unternehmenserfolg. Open Access Management Know-how Mannheim M065 [Working paper]
[img]
Preview

Beutin, Nikolas ; Paul, Andreas ; Schröder, Nadine (2001) Marketing in Energieversorgungsunternehmen : Instrumente und Erfolgsfaktoren in Zeiten der Deregulierung. Open Access Management Know-how Mannheim M063 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Beutin, Nikolas (2000) Value-based marketing : die Ausrichtung der Marktbearbeitung am Kundennutzen. Open Access Management Know-how Mannheim M049 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Sat Jun 12 05:37:04 2021 CEST