Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 2.

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2021) Pricing in the digital age: A roadmap to becoming a dynamic pricing retailer. Bijmolt, Tammo ; Broekhuizen, Thijs ; Baalmans, Bas ; Fabian, Nicolai The digital transformation handbook – From academic research to practical insights Groningen 1-21 [Buchkapitel]

Katzenstein, Robin ; Schamp, Christina ; Bijmolt, Tammo Effectiveness of cause-related marketing campaigns: A meta-analysis on the empirical evidence. Kipnis, Eva 36 In: Leaving Footprints : 46th EMAC Annual Conference, Groningen, May 23-26, 2017 (2017) Groningen 46th EMAC Annual Conference 2017 (Groningen, The Netherlands) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:14:59 2024 CET automatisch erstellt.