Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Skip to: 2015 | 2014 | 2011 | 2009 | 2008
Number of items: 5.

2015

Bingemer, Stephan (2015) Differenzierung von commoditisierenden Produkten. Mannheim [Doctoral dissertation]

2014

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2014) Commodity-Differenzierung - Ein branchenübergreifender Ansatz. Enke, Margit Commodity Marketing : Grundlagen - Besonderheiten - Erfahrungen Wiesbaden 27-50 [Book chapter]

2011

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2011) Commoditiy-Differenzierung: Ein branchenübergreifender Ansatz. Enke, Margit Commodity Marketing Wiesbaden 31-56 [Book chapter]

2009

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2009) Wege aus der Commodity-Falle : der Product Differentiation Excellence-Ansatz. Open Access Management Know-how Mannheim M112 [Working paper]
[img]
Preview

2008

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2008) Was Produkte unverwechselbar macht. Harvard Business Manager Hamburg 30 12 34-47 [Article]

This list was created automatically on Fri Jul 30 07:05:01 2021 CEST