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Anzahl der Einträge: 5.

Konferenzveröffentlichung

Blečić, Aleksandar ORCID: 0000-0003-4757-6499 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Barth, Madeline Which moments matter most? Investigating the influence of temporal sequences on global evaluations of customer experiences. Umashankar, Nita ; Lisjak, Monika AMA Educators' Proceedings 34 623-626 In: 2023 AMA Winter Academic Conference : reconnecting and reconceiving the marketplace, February 6, virtual, February 10-12, Nashville, Tennessee, proceedings (2023) Chicago, IL ; Red Hook, NY 2023 AMA Winter Academic Conference (Online (06.02.2023) und Nashville, TN (10.-12.02.2023)) [Konferenzveröffentlichung]

Ebert, Felix ; Barth, Madeline ; Blečić, Aleksandar ORCID: 0000-0003-4757-6499 ; Woodside, Arch G. Who is happy? Building antecedent configurations identifying happy people across four European countries. Article 64166 In: 49th EMAC Annual Conference 2020 : 26-29 May 2020, Corvinus University of Budapest, Hungary, [proceedings] (2020) Budapest 49th EMAC Annual Conference 2020 (conference canceled) (Budapest, Hungary) [Konferenzveröffentlichung]

Präsentation auf Konferenz

Blečić, Aleksandar ORCID: 0000-0003-4757-6499 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 How we live it and how we remember it: Investigating the role of remembering on customer experience evaluations. (2021) EMAC Doctoral Colloquium 2021 (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Blečić, Aleksandar ORCID: 0000-0003-4757-6499 Is symmetric analysis dead now? An introduction to asymmetric analysis using Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA). (2020) 1. Winter School of PhD Students of the University of Mannheim (Mannheim, Germany) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Blečić, Aleksandar ORCID: 0000-0003-4757-6499 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Barth, Madeline (2023) Der Einfluss des Timing von positiven und negativen Ereignissen im Rahmen von Kundenerlebnissen auf die Bewertung durch Kunden. Open Access IMU Research Insights Mannheim 086 [Arbeitspapier]
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Diese Liste wurde am Fri Mar 29 01:20:57 2024 CET automatisch erstellt.