Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Helmig, Bernd ; Boenigk, Silke (2020) Nonprofit Management. München [Buch]

Boenigk, Silke ; Helmig, Bernd (2013) Why do Donors Donate? Examining the Effects of Organizational Identification and Identity Salience on the Relationships among Satisfaction, Loyalty and Donation Behavior. Journal of Service Research : JSR Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 16 4 533-548 [Zeitschriftenartikel]

Helmig, Bernd ; Boenigk, Silke (2012) Nonprofit Management. München [Buch]

Boenigk, Silke ; Helmig, Bernd ; Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten ; Batt, Verena (2012) An empirical investigation of experiences and the link between a service-dominant logic mindset, competitive advantage, and performance of nonprofit organizations. Bruhn, Manfred Customer Experience Wiesbaden 469-499 [Buchkapitel]

Diese Liste wurde am Tue Apr 16 01:36:58 2024 CEST automatisch erstellt.