Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 16.

Article

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Eckardt, Sabine (2009) Erlebnismarketing für virtuelle Brand Communities : wie Conventions bei der Umsetzung helfen können. m:convisions Mannheim 2009 10 10-13 [Article]

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. (2008) Neue Trends im Behavioral Targeting. Absatzwirtschaft Düsseldorf 51 4 42-44 [Article]

Book

Bauer, Hans H. ; Dirks, Thorsten ; Bryant, Melchior D. (2008) Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing - Strategien, Konzepte und Instrumente. Heidelberg [u.a.] [Book]

Book chapter

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Neumann, Marcus M. (2008) Die Kausalitäten von Brand Placements als Werbewirkungsmodell. Bauer, Hans H. Erfolgsfaktoren der Markenführung München 275-284 [Book chapter]

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Grether, Mark (2008) Beitrag des 5C-Modells zur Markenführung im Internet. Wünschmann, Stefan Webseiten-Gestaltung : Erfolgsfaktoren und Kontrolle Heidelberg 361-375 [Book chapter]

Bauer, Hans H. ; Dirks, Thorsten ; Bryant, Melchior D. (2008) Die Zukunft des Mobile Marketing - ein Leitfaden für eine erfolgreiche Umsetzung. Bauer, Hans H. Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : Strategien, Konzepte und Instrumente Heidelberg [u.a.] 3-15 [Book chapter]

Bauer, Hans H. ; Große-Leege, Dirk ; Bryant, Melchior D. (2007) Erlebnisorientiertes Marketingmanagement im Internet - Ansatzpunkte und Problemfelder am Beispiel von (virtuellen) Brand Communities. Bauer, Hans H. Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet München 113-126 [Book chapter]

Doctoral dissertation

Bryant, Melchior D. (2010) Commitment in Kundenbeziehungen : eine multipartiale Messung und Analyse von Determinanten und Erfolgswirkungen. Wiesbaden [Doctoral dissertation]

Conference or workshop publication

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Bryant, Melchior D. Neglected Success Factors of TV-Sponsorship. Deeter-Schmelz, Dawn R. Proceedings of the ... Annual Conference of the Academy of Marketing Science 312 In: Proceedings of the 2010 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference (2015) Cham ; Heidelberg [u.a.] 2010 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference (Portland, OR) [Conference or workshop publication]

Bauer, Hans H. ; Eckardt, Sabine ; Bryant, Melchior D. Brick & Mortar vs. Click & Mortar - The Risks of Multi Channel Retailing. Helfer, Jean-Pierre Proceedings ... EMAC Conference 38 1-9 In: Marketing & the core disciplines : rediscovering references; EMAC 38th conference, 26 - 29 May 2009, Audencia Nantes, conference proceedings (2009) Nantes [Conference or workshop publication]

Bauer, Hans H. ; Eckardt, Sabine ; Bryant, Melchior D. How the Introduction of the Internet Channel Can Harm Brick-and-Mortar Retailers. Kamins, Michael AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 20 166-174 In: AMA Summer Educators' Conference 2009: Enhancing Knowledge Development in Marketing : Proceedings of a meeting held 7-10 August 2009, Chicago, Illinois, USA (2009) Red Hook, NY [Conference or workshop publication]

Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Bryant, Melchior D. ; Haber, Tobias E. The Consumer Strikes Back - Assessing Antecedents to Boycott Participation. Brown, Tom J. AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 19 350-351 In: Marketing theory and applications : Winter Educators' Conference 2008 ; proceedings of a meeting held 15-18 February 2008, Austin, Texas (2008) Red Hook, NY [Conference or workshop publication]

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Neumann, Marcus M. The Neglected Power of Mood: How it Moderates Brand Placement’s Effectiveness. Brown, Tom J. AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 19 114-115 In: Marketing theory and applications : Winter Educators' Conference 2008 ; proceedings of a meeting held 15-18 February 2008, Austin, Texas (2008) Chicago, Ill. [Conference or workshop publication]

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Neumann, Marcus M. How to Make Brand Placements Successful - Assessing the Antecedents to Brand Attitude and Purchase Intention. Deans, Kenneth R. 2007 ANZMAC Conference, Dunedin, New Zealand, December 3-5, 2007 ; proceedings 1446-1454 In: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2007 : Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings (2007) Dunedin, NZ 3Rs Reputation, Responsibility and Relevance [Conference or workshop publication]

Working paper

Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Bryant, Melchior D. ; Schubert, Dirk (2008) Resistenz gegenüber Online-Werbung - Einflussfaktoren und Konsequenzen der Werberesistenz im Internet. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W118 [Working paper]
[img]
Preview

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Bryant, Melchior D. ; Thomas, Tessa (2006) Effective Product Placement. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W106 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Sun Jun 13 05:45:29 2021 CEST