Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 16.

Article

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2006) Is Speed of Integration Really a Success Factor of Mergers and Acquisitions? An Analysis of the Role of Internal and External Relatedness. Strategic Management Journal Chichester [u.a.] 27 4 347-367 [Article]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2005) A Marketing Perspective on Mergers and Acquisitions : How Marketing Integration Affects Postmerger Performance. Journal of Marketing : JM Chicago, Ill. 69 1 95-113 [Article]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2005) Integrationsdauer von Marketing- und Vertriebsressourcen als Erfolgsfaktor von Fusionen und Akquisitionen? Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 595-630 [Article]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2004) Martkorientierte Post Merger Integration. Mergers and Acquisitions : M & A Düsseldorf H.4 153-161 [Article]

Book chapter

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2012) Kundenzufriedenheit als Managementherausforderung. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 53-91 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2008) Is Speed of Integration Really a Success Factor of Mergers and Acquisitions? An Analysis of the Role of Internal and External Relatedness. Krug, Jeffrey A. Mergers and Acquisitions Sage library in business & management London 154-181 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2008) Kundenzufriedenheit als Managementherausforderung. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 53-90 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2006) Kundenzufriedenheit als Managementherausforderung. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 53-89 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2003) Kundenzufriedenheit als Managementherausforderung. Kundenzufriedenheit Wiesbaden 53-86 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2001) Kundenorientierung: Bestandsaufnahme, Managementinstrumente, Entwicklungslinien. Jahrhundert der Logistik- Unternehmensführung und Logistik Darmstadt 107-139 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2001) Kundenzufriedenheit als Managementherausforderung. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 51-83 [Book chapter]

Doctoral dissertation

Bucerius, Matthias (2004) Marketing-Integration nach Fusionen und Akquisitionen. Wiesbaden [Doctoral dissertation]

Working paper

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2006) Is Speed of Integration really a Success Factor of Mergers and Acquisitions? : An Analysis of the Role of Internal and External Relatedness. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W091 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2004) A Marketing Perspective on Mergers and Acquisitions : How Marketing Integration Affects Postmerger Performance. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W080 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Bucerius, Matthias (2003) Marktorientierte Post Merger Integration - Leitfaden und empirische Ergebnisse. Open Access Management Know-how Mannheim M084 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Lucas, Maik ; Bucerius, Matthias (2000) Kundenbindung bei Fusionen und Akquisitionen : Gefahren und Erfolgsfaktoren. Open Access Management Know-how Mannheim M051 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Sat Jun 19 05:12:53 2021 CEST