Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Heß, Silke C. ; Hinkel, Julia ; Young, Jennifer Brands as Means of Self-Expression: A Cross-Cultural Study. Deans, Kenneth R. ANZMAC Conference, Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings 1670-1678 In: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2007 : Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings (2007) Dunedin, NZ [Konferenzveröffentlichung]

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Neumann, Marcus M. How to Make Brand Placements Successful - Assessing the Antecedents to Brand Attitude and Purchase Intention. Deans, Kenneth R. 2007 ANZMAC Conference, Dunedin, New Zealand, December 3-5, 2007 ; proceedings 1446-1454 In: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2007 : Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings (2007) Dunedin, NZ 3Rs Reputation, Responsibility and Relevance [Konferenzveröffentlichung]

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Martin, Isabel How to Create High Emotional Consumer-Brand Relationships? The Causalities of Brand Passion. Deans, Kenneth R. ANZMAC Conference, Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings 2189-2198 In: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2007 : Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings (2007) Sydney [Konferenzveröffentlichung]

Hammerschmidt, Maik ; Donnevert, Tobias ; Bauer, Hans H. Should Failures be Used Systematically to Improve Customer Satisfaction? Deans, Kenneth R. ANZMAC Conference, Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings 2673-2680 In: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2007 : Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings (2007) Sydney [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Mar 28 01:35:01 2024 CET automatisch erstellt.