Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 5.

Article

Prigge, Jana-Kristin ; Dietz, Beatrix ; Homburg, Christian ; Hoyer, Wayne D. ; Burton, Jennifer L. (2015) Patient empowerment : a cross-disease exploration of antecedents and consequences. International Journal of Research in Marketing : IJRM Amsterdam [u.a.] 32 4 375-386 [Article]

Homburg, Christian ; Dietz, Beatrix (2006) Patientenmündigkeit - Ausprägung und Einfluss auf das Arzt-Patienten-Verhältnis. Die pharmazeutische Industrie Aulendorf 68 3 288-293 [Article]

Homburg, Christian ; Dietz, Beatrix (2005) Der mündige Patient: eine Standortbestimmung. Pharma-Marketing-Journal Düsseldorf 150-153 [Article]

Homburg, Christian ; Sieben, Frank G. ; Dietz, Beatrix (2002) Zehn Thesen zu Marketing und Vertrieb : Die Zukunft bestimmt nur der Markt (Teil I). Pharma-Marketing-Journal Düsseldorf 27 3 103-105 [Article]

Doctoral dissertation

Dietz, Beatrix (2006) Patientenmündigkeit : Messung, Determinanten, Auswirkungen und Typologie mündiger Patienten. Wiesbaden [Doctoral dissertation]

This list was created automatically on Mon Jun 21 04:51:18 2021 CEST