Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Citation

Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 4.

Article

Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Fischer, Christian (2003) Determinanten der Wirkung von Online-Markenkommunikation. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München [u.a.] 25 4 227-241 [Article]

Book chapter

Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Fischer, Christian (2004) Effektive Gestaltung von Online-Markenkommunikation. Konsumentenverhalten im Internet München 275-296 [Book chapter]

Working paper

Fischer, Christian ; Rasch, Alexander ; Wenzel, Tobias (2020) Complex pricing and consumer-side attention. Open Access ZEW Discussion Papers Mannheim 20-075 [Working paper]
[img]

Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Fischer, Christian (2001) Determinanten der Werbewirkung von Markenhomepages. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W050 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Tue Feb 7 04:58:18 2023 CET