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Article

Genschow, Oliver ; Florack, Arnd ; Wänke, Michaela (2014) Recognition and approach responses toward threatening objects. Open Access Social Psychology Göttingen [u.a.] 45 2 86-92 [Article]
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Genschow, Oliver ; Florack, Arnd ; Wänke, Michaela (2013) The power of movement: Evidence for context independent movement imitation. Open Access Journal of Experimental Psychology. General Washington, DC [u.a.] 142 3 763-773 [Article]
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Genschow, Oliver ; Florack, Arnd ; Chib, Vikram S. ; Shimojo, Shinsuke ; Scarabis, Martin ; Wänke, Michaela (2013) Reaching for the (Product) Stars: Measuring Recognition and Approach Speed to Get Insights into Consumer Choice. Open Access Basic and Applied Social Psychology Philadelphia, Pa. [u.a.] 35 3 298-315 [Article]
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Florack, Arnd ; Bless, Herbert ; Piontkowski, Ursula (2003) When people accept cultural diversity : Affect as determinant. International Journal of Intercultural Relations : IJIR Amsterdam [u.a.] 27 627-640 [Article]

Florack, Arnd ; Scarabis, Martin ; Bless, Herbert (2001) Der Einfluss wahrgenommener Bedrohung auf die Nutzung automatischer Assoziationen bei der Personenbeurteilung. Zeitschrift für Sozialpsychologie : ZFSP Bern 32 4 249-259 [Article]

Florack, Arnd ; Scarabis, Martin ; Bless, Herbert (2001) When do associations matter?: The use of automatic associations towards ethnic groups in person judgments. Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 37 6 518-524 [Article]

Book chapter

Wänke, Michaela ; Florack, Arnd (2015) Markenmanagement. Moser, Klaus Wirtschaftspsychologie Berlin 101-118 [Book chapter]

Wänke, Michaela ; Florack, Arnd (2007) Markenmanagement. Moser, Klaus Wirtschaftspsychologie Berlin ; Heidelberg 107-126 [Book chapter]

Bless, Herbert ; Greifeneder, Rainer ; Wänke, Michaela (2007) Marken als psychologische Kategorien: Möglichkeiten und Grenzen einer sozial-kognitiven Sichtweise. Florack, Arnd Psychologie der Markenführung München 149-158 [Book chapter]

Wänke, Michaela ; Greifeneder, Rainer (2007) Mehr ist mehr? Die psychologische Wirkung von Angebotsvielfalt und Markenbreite. Florack, Arnd Psychologie der Markenführung München 149-158 [Book chapter]

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