Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Zeitschriftenartikel

Sipilä, Jenni ; Alavi, Sascha ; Edinger-Schons, Laura Marie ORCID: 0000-0002-8981-3379 ; Müller, Urs ; Habel, Johannes (2022) Corporate social responsibility and perceived fairness of price increases. Open Access Psychology & Marketing New York, NY 39 7 1370-1384 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Habel, Johannes ; Edinger-Schons, Laura Marie ORCID: 0000-0002-8981-3379 ; Alavi, Sascha ; Wieseke, Jan (2016) Warm glow or extra charge? The ambivalent effect of corporate social responsibility activities on customers’ perceived price fairness. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA 80 1 84-105 [Zeitschriftenartikel]

Konferenzveröffentlichung

Sipilä, Jenni ; Alavi, Sascha ; Habel, Johannes ; Müller-Richter, Urs ; Edinger-Schons, Laura Marie ORCID: 0000-0002-8981-3379 The crux of the morality halo: The interplay of corporate social responsibility and price increases on consumers’ perceived price fairness. Lam, Son K. AMA Educators' Proceedings 30 CC-11 In: Understanding complexity, transforming the marketplace : AMA Winter Academic Conference 2019 : Austin, Texas, USA, 22-24 February 2019 (2019) Chicago, IL ; Red Hook, NY AMA Winter Marketing Educators’ Conference 2019 (Austin, TX) [Konferenzveröffentlichung]

Präsentation auf Konferenz

Sipilä, Jenni ; Alavi, Sascha ; Habel, Johannes ; Müller-Richter, Urs ; Edinger-Schons, Laura Marie ORCID: 0000-0002-8981-3379 The crux of the morality halo: The interplay of corporate social responsibility and price increases on consumers’ perceived price fairness. (2019) 9th Business & Society Seminar 2019 (Amsterdam, The Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:35:48 2024 CET automatisch erstellt.