Anzahl der Einträge: 25. Zeitschriftenartikel
Buchkapitel
Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Haber, Tobias E. ; Neumann, Marcus M.
(2008)
Branding mittels irrelevanter Attribute.
Bauer, Hans H.
Erfolgsfaktoren der Markenführung
München
119-132
[Buchkapitel]
|
|
Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Reichardt, Tina ; Bökamp, Marten
(2008)
Konsumentenakzeptanz von Location Based Services.
Bauer, Hans H.
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : Strategien, Konzepte und Instrumente
Heidelberg [u.a.]
205-220
[Buchkapitel]
|
|
Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Laband, Tom
(2007)
Viral Advertising.
Bauer, Hans H.
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
München
267-282
[Buchkapitel]
|
|
Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Görtz, Gunnar
(2004)
Der gezielte Einsatz von Sales Promotions im Handel.
Handelsforschung : Neue Erkenntnisse für für Praxis und Wissenschaft des Handels; Jahrbuch der FfH - Institut für Markt- und Wirtschaftsforschung GmbH
Köln
417-433
[Buchkapitel]
|
|
Dissertation
Konferenzveröffentlichung
Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Bryant, Melchior D. ; Haber, Tobias E.
The Consumer Strikes Back - Assessing Antecedents to Boycott Participation.
Brown, Tom J.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings
19
350-351
In: Marketing theory and applications : Winter Educators' Conference 2008 ; proceedings of a meeting held 15-18 February 2008, Austin, Texas
(2008)
Red Hook, NY
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Haber, Tobias E.
Brand Stress and How Consumers Cope With it? - An Exploratory Study.
Robinson, Leroy
Developments in Marketing Science
31
In: Proceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science : Vancouver, B.C., Canada, May 28-31, 2008
(2008)
Coral Gables, Fla.
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Martin, Isabel ; Haber, Tobias E.
The Power of Passion - Assessing Antecedents and Outcomes of Brand Passion.
Robinson, Leroy
Developments in Marketing Science
31
In: Proceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science : Vancouver, B.C., Canada, May 28-31, 2008
(2008)
Coral Gables, Fla.
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Haber, Tobias E. ; Neumann, Marcus M.
The Effects of Irrelevant Attributes in Brand Communications.
Dixon, Andrea L.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings
18
134
In: AMA Winter Educators' Conference 2007: Marketing Theory and Applications : proceedings of a meeting held 16-19 February 2007, San Diego, California
(2007)
Red Hook, NY
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Haber, Tobias E. ; Mäder, Ralf
Virtual sales agents.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings
17
226-231
(2006)
Chicago, Ill.
AMA Winter Educators' Conference
(Sankt-Peterburg, Russia)
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.
Determinants and consequences of trust in e-commerce.
ANZMAC 2004 : Australian and New Zealand Marketing Academy Conference Proceedings
17
In: ANZMAC 2004 : Australian and New Zealand Marketing Academy Conference Proceedings
(2004)
Wellington, NZ
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Präsentation auf Konferenz
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.
A Classification of Online Music Consumers.
Proceedings of the ... Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V.
(2005)
From Data and Information Analysis to Knowledge Engineering : proceedings of the 29th Annual Conference of The Gesellschaft für Klassifikation e.V.
(Magdeburg)
[Präsentation auf Konferenz]
|
|
Arbeitspapier
Diese Liste wurde am Tue Dec 3 01:37:24 2024 CET automatisch erstellt.
|