Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 3.

Zeitschriftenartikel

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Shainesh, Gangadharan ; Hillebrand, Christina (2021) Studying heterogeneity in the subsistence consumer market: A context-sensitive approach. Journal of International Marketing London [u.a.] 29 1 39-56 [Zeitschriftenartikel]

Konferenzveröffentlichung

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Hillebrand, Christina ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 We are (not) all the same! A differentiated look at the BOP consumer market. Goldenberg, Jacob AMA Educators' Proceedings 29 B4-B5 In: Integrating paradigms in a world where marketing Is everywhere : 2018 AMA Winter Academic Conference : February 23-25, 2018, New Orleans, LA : proceedings (2018) Chicago, IL 2018 AMA Winter Academic Conference (New Orleans, LA) [Konferenzveröffentlichung]

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Hillebrand, Christina Exploring heterogeneity in the BOP consumer market. Robinson, Linda ANZMAC Conference Proceedings 366 In: Australian and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2017 : Marketing for Impact : proceedings, 4 – 6 December 2017, RMIT University, Melbourne, Australia (2017) Melbourne, NZ ANZMAC 2017 (Melbourne, NZ) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:19:37 2024 CET automatisch erstellt.