Anzahl der Einträge: 73. Zeitschriftenartikel
Buch
Buchkapitel
Bauer, Hans H. ; Huber, Frank
(2000)
Nutzenorientierte Produktgestaltung.
Herrmann, Andreas ; Homburg, Christian
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
Wiesbaden
709-738
[Buchkapitel]
|
|
Dissertation
Konferenzveröffentlichung
Bauer, Hans H. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Heß, Silke C. ; Huber, Frank
In Brands We Trust: Marketing’s Impact on Service Brand Personality and Trust.
36th EMAC Conference, Reykjavik, Iceland, May 22-25 2007; proceedings
In: Flexible marketing in an unpredictable world : proceedings of the 36th EMAC conference held 22-25 May 2007, Reykjavik, Iceland
(2007)
Reykjavik, Iceland
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank
Intercultural Consumer Classifications in E-Commerce.
Weihs, Claus
Proceedings of the ... Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V.
28
561-568
In: Classification - the ubiquitous challenge : University of Dortmund, March 9 - 11, 2004
(2005)
Berlin [u.a.]
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.
Determinants and consequences of trust in e-commerce.
ANZMAC 2004 : Australian and New Zealand Marketing Academy Conference Proceedings
17
In: ANZMAC 2004 : Australian and New Zealand Marketing Academy Conference Proceedings
(2004)
Wellington, NZ
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Keller, Thomas
Using Product-Policy Variants to Incresase Customer Retention in the Automotive Industry: Results of an Empirical Study.
Gray, Brendan J.
Proceedings of the Australia-New Zealand Marketing Academy Conference 1998 (ANZMAC '98), University of Otago, Dunedin
133-150
In: Marketing Connections : Proceedings of the Australia-New Zealand Marketing Academy Conference, ANZMAC '98, Dunedin, New Zealand 30 November - 2 December, 1998
(1998)
Dunedin
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Präsentation auf Konferenz
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.
A Classification of Online Music Consumers.
Proceedings of the ... Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V.
(2005)
From Data and Information Analysis to Knowledge Engineering : proceedings of the 29th Annual Conference of The Gesellschaft für Klassifikation e.V.
(Magdeburg)
[Präsentation auf Konferenz]
|
|
Arbeitspapier
Diese Liste wurde am Tue Dec 3 01:13:16 2024 CET automatisch erstellt.
|