Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2022 | 2021 | 2019
Anzahl der Einträge: 3.

2022

Hopp, Holger ; Thoma, Dieter ORCID: 0000-0001-6984-623X ; Kieseier, Teresa ORCID: 0000-0002-8112-0682 ; Jakisch, Jenny ; Sturm, Sarah (2022) Early plurilingual foreign language teaching in mixed classrooms: Linguistic and metalinguistic predictors of foreign language development among majority-language and minority-language students in EFL classes. System Amsterdam 108 Article 102828 1-14 [Zeitschriftenartikel]

2021

Hopp, Holger ; Kieseier, Teresa ORCID: 0000-0002-8112-0682 ; Jakisch, Jenny ; Sturm, Sarah ; Thoma, Dieter ORCID: 0000-0001-6984-623X (2021) Do minority-language and majority-language students benefit from pedagogical translanguaging in early foreign language development? Multilingua Berlin ; Boston 40 6 815-837 [Zeitschriftenartikel]

2019

Hopp, Holger ; Jakisch, Jenny ; Sturm, Sarah ; Becker, Carmen ; Thoma, Dieter ORCID: 0000-0001-6984-623X (2019) Integrating multilingualism into the early foreign language classroom: Empirical and teaching perspectives. International Multilingual Research Journal Abingdon 31 1 1-17 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:32:46 2024 CET automatisch erstellt.