Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2019 | 2017 | 2015 | 2013
Anzahl der Einträge: 6.

2019

Kühnl, Christina ; Jozic, Danijel ; Homburg, Christian (2019) Effective customer journey design: consumers’ conception, measurement, and consequences. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 47 3 551-568 [Zeitschriftenartikel]

2017

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina (2017) Customer experience management: toward implementing an evolving marketing concept. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 45 3 377-401 [Zeitschriftenartikel]

2015

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina A grounded theory of customer experience management. Hamilton, Rebecca W. AMA Educators' Proceedings 25 198-199 In: Leveraging new technologies to create value : AMA Summer Educators' Conference 2014 ; San Francisco, California, 1 - 3 August 2014 (2015) Red Hook, NY [Konferenzveröffentlichung]

Jozic, Danijel (2015) Customer experience management. Open Access Mannheim [Dissertation]
[img]
Vorschau

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina (2015) Customer Journey Experience: Ausgestaltung und Auswirkungen. IMU Research Insights Mannheim 037 [Arbeitspapier]

2013

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina (2013) Customer Experience Management. Open Access IMU Research Insights Mannheim 019 [Arbeitspapier]
[img]
Vorschau

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:31:41 2024 CET automatisch erstellt.