Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: Buch | Buchkapitel
Anzahl der Einträge: 5.

Buch

Peter, Christina ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Kühne, Rinaldo (2019) Measuring media use and exposure : recent developments and challenges. Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft Köln 14 [Buch]

Buchkapitel

Peter, Christina ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Kühne, Rinaldo (2019) Measuring media use and exposure: Recent developments and challenges. Peter, Christina ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Kühne, Rinaldo Measuring media use and exposure : recent developments and challenges Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft Köln 14 9-14 [Buchkapitel]

Schnauber-Stockmann, Anna ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 (2019) Validating the response-frequency measure of media habit. Peter, Christina ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Kühne, Rinaldo Measuring media use and exposure : recent developments and challenge Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft Köln 14 38-58 [Buchkapitel]

Karnowski, Veronika ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Schlütz, Daniela (2019) On the challenges of measuring mobile social media use: explaining differences between data from surveys and mobile experience sampling. Peter, Christina ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Kühne, Rinaldo Measuring media use and exposure : recent developments and challenges Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft Köln 14 59-89 [Buchkapitel]

Hefner, Dorothée ; Knop, Karin ; Vorderer, Peter (2018) "I wanna be in the loop!" - The role of Fear of Missing Out (FoMO) for the quantity and quality of young adolescents' mobile phone use. Kühne, Rinaldo Youth and media : current perspectives on media use and effects Reihe Rezeptionsforschung Baden-Baden 38 39-53 [Buchkapitel]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:27:20 2024 CET automatisch erstellt.