Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 7.

Kroneisen, Meike ORCID: 0000-0003-4325-5364 ; Küpper-Tetzel, Carolina E. (2021) Using day and night - scheduling retrieval practice and sleep. Psychology Learning & Teaching London 20 1 40-57 [Zeitschriftenartikel]

Küpper-Tetzel, Carolina E. ; Erdfelder, Edgar ORCID: 0000-0003-1032-3981 ; Dickhäuser, Oliver ORCID: 0000-0002-3126-8398 (2014) The lag effect in secondary school classrooms : Enhancing students’ memory for vocabulary. Instructional Science Dordrecht ; Heidelberg [u.a.] 42 3 373-388 [Zeitschriftenartikel]

Küpper-Tetzel, Carolina E. ; Kapler, Irina V. ; Wiseheart, Melody (2014) Contracting, equal, and expanding learning schedules : The optimal distribution of learning sessions depends on retention interval. Memory & Cognition Heidelberg [u.a.] 42 5 729-741 [Zeitschriftenartikel]

Küpper-Tetzel, Carolina E. (2014) Understanding the distributed practice effect : Strong effects on weak theoretical grounds. Zeitschrift für Psychologie = Journal of Psychology Göttingen 222 2 71-81 [Zeitschriftenartikel]

Küpper-Tetzel, Carolina E. ; Erdfelder, Edgar ORCID: 0000-0003-1032-3981 (2012) Encoding, maintenance, and retrieval processes in the lag effect : A multinomial processing tree analysis. Memory Hove 20 1 37-47 [Zeitschriftenartikel]

Erdfelder, Edgar ORCID: 0000-0003-1032-3981 ; Küpper-Tetzel, Carolina E. ; Mattern, Sandra D. (2011) Threshold models of recognition and the recognition heuristic. Judgment and Decision Making Berwyn 6 1 7-22 [Zeitschriftenartikel]

Küpper-Tetzel, Carolina E. (2011) Storage and retrieval processes in the distributed practice effect : from laboratory to educational settings. Mannheim [Dissertation]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:18:28 2024 CET automatisch erstellt.