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Anzahl der Einträge: 38.

Zeitschriftenartikel

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Klarmann, Martin (2014) Internal and external price search in industrial buying: The moderating role of customer satisfaction. Journal of Business Research : JBR New York, NY 67 8 1581-1588 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Staritz, Sabine (2012) Downsizing at the Interface with the Customer: The Role of Customer Uncertainty and Downsizing Communication. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA 76 3 112-130 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Reimann, Martin ; Schilke, Oliver (2012) What Drives Key Informant Accuracy? Journal of Marketing Research : JMR Chicago, Ill. 49 4 594-608 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Müller, Michael ; Klarmann, Martin (2011) When Should the Customer Really Be King? On the Optimum Level of Salesperson Customer Orientation in Sales Encounters. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA 75 2 55-74 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Müller, Michael ; Klarmann, Martin (2011) When does Salespeople's Customer Orientation lead to Customer Loyalty? The Differential Effects of Relational and Functional Customer Orientation. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 39 6 795-812 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Schmitt, Jens (2010) Brand awareness in business markets: When is it related to firm performance? Open Access International Journal of Research in Marketing : IJRM Amsterdam 27 3 201-212 [Zeitschriftenartikel]
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Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2009) Multi Informant-Designs in der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung. Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 69 2 147-171 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Grozdanovic, Marko ; Klarmann, Martin (2007) Responsiveness to Customers and Competitors: The Role of Affective and Cognitive Organizational Systems. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA 71 3 18-38 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2006) Die Kausalanalyse in der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung - Problemfelder und Anwendungsempfehlungen. Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 66 6 727-748 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2004) Betriebswirtschaftliche Auswirkungen möglicher Veränderungen der Honorarsituation in Verlagen als Folge der Urheberrechtsnovellierung. Zeitschrift für Urheber- und Medienrecht : ZUM Baden-Baden 48 10 704-708 [Zeitschriftenartikel]

Buch

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2022) Handbook of market research. Handbook of Market Research Cham [Buch]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2020) Handbook of market research. Handbook of Market Research Cham [Buch]

Herrmann, Andreas ; Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Handbuch Marktforschung : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele. Wiesbaden [Buch]

Buchkapitel

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Klarmann, Martin (2021) Crafting survey research: A systematic process for conducting survey research. Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 Handbook of market research Cham 1-53 [Buchkapitel]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Wies, Simone (2021) Panel Data Analysis: A nontechnical introduction for marketing researchers. Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 Handbook of market research Cham 1-58 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Totzek, Dirk (2013) Using Multi-Informant Designs to Adress Key Informant and Common Method Bias. Diamantopoulos, Adamantios Quantitative Marketing and Marketing Management Wiesbaden 81-102 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2012) Die indirekte Wichtigkeitsbestimmung im Rhamen von Kundenzufriedenheitsuntersuchungen: Probleme und Lösungsansätze. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 189-225 [Buchkapitel]

Herrmann, Andreas ; Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Marktforschung: Ziele, Vorgehensweise und Nutzung. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 3-19 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Herrmann, Andreas ; Pflesser, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Methoden der Datenanalyse im Überblick. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 151-173 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Krohmer, Harley (2008) Statistische Grundlagen der Datenanalyse. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 213-239 [Buchkapitel]

Herrmann, Andreas ; Klarmann, Martin ; Pflesser, Christian (2008) Konfirmatorische Faktorenanalyse. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 271-303 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Strukturgleichungsmodelle mit latenten Variablen: Kausalanalyse. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 547-577 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Die indirekte Wichtigkeitsbestimmung im Rahmen von Kundenzufriedenheitsuntersuchungen: Probleme und Lösungsansätze. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 203-239 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2006) Die indirekte Wichtigkeitsbestimmung im Rahmen von Kundenzufriedenheitsuntersuchungen: Probleme und Lösungsansätze. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 225-261 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2003) Empirische Controllingforschung : Anmerkungen aus der Perspektive des Marketing. Weber, Jürgen Zur Zukunft der Controllingforschung : Empirie, Schnittstellen und Umsetzung in der Lehre Schriften des Center for Controlling & Management (CCM) Wiesbaden 9 65-88 [Buchkapitel]

Dissertation

Klarmann, Martin (2008) Methodische Problemfelder der Erfolgsfaktorenforschung : Bestandsaufnahme und empirische Analysen. Wiesbaden [Dissertation]

Konferenzveröffentlichung

Klarmann, Martin ; Homburg, Christian ; Habel, Johann Customer Reactions to Massive Workforce Reductions: When is Satisfaction Affected? Arnold, Todd J. AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 23 334-335 In: Marketing in the socially-networked world : challenges of emerging, stagnant & resurgent markets ; AMA Summer Educators' Conference 2012 ; Chicago, Illinois, USA, 17 - 19 August 2012 (2012) Red Hook, NY [Konferenzveröffentlichung]

Präsentation auf Konferenz

Homburg, Christian ; Esser, Silke ; Klarmann, Martin What Drives the People Working in Marketing, Sales, & R&D? The Role of Functional and Educational Culture. (2010) EMAC Conference (Copenhagen, Denmark) [Präsentation auf Konferenz]

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Klarmann, Martin Internal versus External Price Search in Industrial Buying: The Moderating Role of Customer Satisfaction. (2010) EMAC Conference (Copenhagen, Denmark) [Präsentation auf Konferenz]

Homburg, Christian ; Schilke, Oliver ; Reimann, Martin ; Klarmann, Martin Triangulation of Survey Data in Marketing and Management Research: Concepts, Findings, and Guidelines. (2009) AMA Winter Educators\\\' Conference (Tampa, USA) [Präsentation auf Konferenz]

Homburg, Christian ; Winkelmann, Sabine ; Klarmann, Martin Emotional Contagion in the Context of Downsizing: How Employee Uncertainty Leads to Customer Uncertainty. (2009) AMA Winter Educators\\\' Conference (Tampa, Florida) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Homburg, Christian ; Winkelmann, Sabine ; Klarmann, Martin (2010) Zwischen effizienter Neuausrichtung und Kaputtsparen der Kundenbetreuung : zehn Erfolgsfaktoren für Downsizing in kundennahen Bereichen. Open Access Management Know-how Mannheim M124 [Arbeitspapier]
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Homburg, Christian ; Müller, Michael ; Klarmann, Martin (2010) When should the customer really be king? : On the optimum level of salesperson customer orientation in sales encounters. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W136e [Arbeitspapier]
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Homburg, Christian ; Müller, Michael ; Klarmann, Martin (2010) When Does Salespeople’s Customer Orientation Lead to Customer Loyalty? : The Differential Effects of Relational and Functional Customer Orientation. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W135e [Arbeitspapier]
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Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Schmitt, Jens (2010) When Does Brand Awareness in Business Markets Really Pay Off? Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W134e [Arbeitspapier]
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Klarmann, Martin ; Schäfer, Tobias ; Staritz, Matthias (2009) Erfolgsfaktoren des Softwarepricing - eine Benchmarkingstudie unter deutschen Softwareherstellern. Open Access Management Know-how Mannheim M119 [Arbeitspapier]
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Homburg, Christian ; Klarmann, Martin (2006) Die Kausalanalyse in der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung - Problemfelder und Anwendungsempfehlungen. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W103 [Arbeitspapier]
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Homburg, Christian ; Jensen, Ove ; Klarmann, Martin (2005) Die Zusammenarbeit zwischen Marketing und Vertrieb - eine vernachlässigte Schnittstelle. Open Access Management Know-how Mannheim M086 [Arbeitspapier]
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