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Konferenzveröffentlichung

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Re-Inventing the Wheel? How to develop innovations for consumers at the bottom of the economic pyramid. Knoeferle, Klemens 74 In: Marketing in the Age of Data : EMAC 2016, Oslo, May 24-27, 2016 (2016) Oslo 2016 EMAC Conference (Oslo, Norway) [Konferenzveröffentlichung]

Schamp, Christina ; Permann, Alexander ; Leeflang, Peter ; Heitmann, Mark Sales effects of cause-related marketing campaigns and their moderators. Knoeferle, Klemens Advances in Consumer Research 128 In: Marketing in the Age of Data : EMAC 2016, Oslo, May 24-27, 2016 / / EMAC (2016 : Oslo) (2016) Oslo 45th EMAC Annual Conference 2016 (Oslo, Norway) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Wed Apr 24 01:49:24 2024 CEST automatisch erstellt.