Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 11.

Article

Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Leach, Mark (2002) Building customer relations over the internet. Industrial Marketing Management New York, NY [u.a.] 31 2 155-163 [Article]

Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Leach, Mark (2001) Customer Relations Through the Internet. Journal of Relationship Marketing Binghamton, NY 1 2 39-55 [Article]

Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Leach, Mark (1999) Relationship Marketing im Internet. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin 45 3 284-302 [Article]

Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Leach, Mark (1998) Kundenbeziehungen über das Internet. Der Markt : International Journal of Marketing Wien 37 3/4 119-128 [Article]

Book

Leach, Mark (2003) E-Commerce als strategische Option für regionale Online-Zeitungen : die Einstellung der Nutzer als Erfolgsfaktor. Wiesbaden [Book]

Book chapter

Bauer, Hans H. ; Brünner, Dirk ; Grether, Mark ; Leach, Mark (2001) Die virtuelle Gemeinschaft als Instrument des Customer Relationship Management. Internet-Marketing Stuttgart 325-371 [Book chapter]

Doctoral dissertation

Leach, Mark (2002) E-Commerce als strategische Herausforderung für regionale Online-Zeitungen. Mannheim [Doctoral dissertation]

Working paper

Bauer, Hans H. ; Brünner, Dirk ; Grether, Mark ; Leach, Mark (2001) Soziales Kapital als Determinante der Kundenbeziehung. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W047 [Working paper]
[img]
Preview

Bauer, Hans H. ; Leach, Mark ; Sandner, Eva (2000) Personalakquisition im Zeitalter des Internet : Surviving the Online War for Talent. Open Access Management Know-how Mannheim M045 [Working paper]
[img]
Preview

Bauer, Hans H. ; Leach, Mark ; Pimpl, Roland (1999) Determinanten der Leserzufriedenheit bei Zeitschriften : eine theoretische und empirische Untersuchung am Beispiel des Stadtmagazins Meier. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W027 [Working paper]
[img]
Preview

Bauer, Hans H. ; Leach, Mark ; Grether, Mark (1999) Der Beitrag des Internet zum Relationship-Marketing : eine theoretische und empirische Analyse. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W023 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Wed Jun 16 05:32:28 2021 CEST