Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
4
.
Schmitt, Lukas
;
Weber, Anke
;
Weber, Dominik
;
Leuchter, Miriam
(2024)
First insights into preschool teachers’ instructional quality in block play and its associations with children’s knowledge, interest, academic self-concept and cognitive aspects.
Early Education and Development Philadelphia, PA 35 7 1501-1523 [Zeitschriftenartikel]
Schmitt, Lukas
;
Weber, Anke
;
Venitz, Laura
;
Leuchter, Miriam
(2023)
Preschool teachers' pedagogical content knowledge predicts willingness to scaffold early science learning.
British Journal of Educational Psychology Oxford [u.a.] 93 4 1034-1052 [Zeitschriftenartikel]
Barkela, Veronika
;
Schmitt, Lukas
;
Leuchter, Miriam
(2023)
The impact of cognitive and motivational resources on engagement with automated formative feedback.
Contemporary Educational Psychology Amsterdam [u.a.] 75 Article 102234 1-9 [Zeitschriftenartikel]
Berkle, Yvonne
;
Schmitt, Lukas
;
Tolzin, Antonia
;
Janson, Andreas
;
Wambsganss, Thiemo
;
Leimeister, Jan Marco
;
Leuchter, Miriam
(2023)
Measuring university students’ ability to recognize argument structures and fallacies.
Frontiers in Psychology Lausanne 2023 14, Article 1270931 1-17 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Apr 24 01:14:02 2025 CEST
automatisch erstellt.