UL Website
|
Imprint
|
Privacy Policy
|
Print
|
Home
Browse
Fulltexts
University bibliography
Statistics
About MADOC
Help
Contact
Login
Advanced Search
Back to overview
Export results as
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core Extended for FP7 projects
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Citation
Order by:
Document Type
|
Year of publication
|
No order
Skip to:
Article
|
Conference or workshop publication
|
Working paper
Number of items:
5
.
Article
Kraus, Florian
ORCID: 0000-0001-6807-6544
;
Lingenfelder, Michael
;
Wieseke, Jan
(2010)
Ist Marktorientierung ansteckend? Der Transfer der Marktorientierung über Hierarchieebenen - eine empirische Mehrebenenuntersuchung.
Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 80 4 383-416 [Article]
Kraus, Florian
ORCID: 0000-0001-6807-6544
;
Lingenfelder, Michael
;
Wieseke, Jan
;
Betzien, Michael
(2006)
Marktorientierung als Erfolgsfaktor in Dienstleistungsunternehmen. Anwendung und Erfolgswirkung der Marktorientierung im Tourismus-Bereich.
Tourismus Journal Stuttgart 10 305-309 [Article]
Conference or workshop publication
Kraus, Florian
ORCID: 0000-0001-6807-6544
;
Lingenfelder, Michael
;
Zimmer, Dominic
Company-Reputation versus Division-Reputation: Which One Strikes Through? - A Customer Segments-based Investigation.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings (2009) Chicago, Ill. AMA Winter Marketing Educators' Conference 2009 (Tampa, Flo.) [Conference or workshop publication]
Working paper
Lingenfelder, Michael
;
Spitzer, Lothar
(1999)
Determinanten der Realisierung und Wirkungen einer corporate identity.
Management Know-how Mannheim M009 [Working paper]
Preview
Lingenfelder, Michael
;
Spitzer, Lothar
(1987)
Determinanten der Realisierung und Wirkungen einer corporate identity.
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 62 [Working paper]
This list was created automatically on
Mon Feb 6 04:15:45 2023 CET