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Anzahl der Einträge: 5.

Zeitschriftenartikel

Homburg, Christian ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Beutin, Nikolas ; Menon, Ajay (2005) Determinants of Customer Benefits in Business-to-Business Markets : A Cross-Cultural Comparison. Journal of International Marketing East Lansing, Mich. 13 3 1-31 [Zeitschriftenartikel]

Menon, Ajay ; Homburg, Christian ; Beutin, Nikolas (2005) Understanding Customer Value in Business-to Business Relationships. Journal of Business-to-Business Marketing Binghamton, NY 1-38 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Menon, Ajay (2003) Relationship Characteristics as Moderators of the Satisfaction-Loyalty Link : Findings in a Business-to-Business Context. Journal of Business-to-Business Marketing London [u.a.] 10 3 35-62 [Zeitschriftenartikel]

Arbeitspapier

Homburg, Christian ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Beutin, Nikolas ; Menon, Ajay (2005) Determinants of customer benefits in business-to-business markets : a cross-cultural comparison. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W084 [Arbeitspapier]
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Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Menon, Ajay (1999) Relationship characteristics as moderators of the satisfaction-loyalty link : findings in a business-to-business context. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W030 [Arbeitspapier]
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Diese Liste wurde am Thu Mar 28 01:48:50 2024 CET automatisch erstellt.