Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 5.

Zeitschriftenartikel

Michel, Marije ; Ofner, Daniela ; Thoma, Dieter ORCID: 0000-0001-6984-623X (2014) Early childhood educators’ competences for supporting children’s academic language skills: Empirical evidence from a German context. Language Awareness Abingdon 23 1/2 138-156 [Zeitschriftenartikel]

Buch

Michel, Marije (2011) Cognitive and interactive aspects of task-based performance in Dutch as a second language. Amsterdam [Buch]

Buchkapitel

Michel, Marije (2011) Effects of Task Complexity and Interaction on L2-Performance. Robinson, Peter Second Language Task Complexity : Researching the Cognition Hypothesis of Language Learning and Performance Task-based language teaching Amsterdam [u.a.] 2 141-174 [Buchkapitel]

Konferenzveröffentlichung

Tracy, Rosemarie ; Thoma, Dieter ORCID: 0000-0001-6984-623X ; Michel, Marije ; Ofner, Daniela SprachKoPF: Sprachliche Kompetenzen pädagogischer Fachkräfte. Bildungsforschung 40 285-287 In: Bildungsforschung 2020 - Herausforderungen und Perspektiven : Dokumentation der Tagung des Bundesministeriums für Bildung und Forschung vom 29.–30. März 2012 (2014) Berlin ; Bonn [Konferenzveröffentlichung]

Michel, Marije ; Ofner, Daniela ; Thoma, Dieter ORCID: 0000-0001-6984-623X What preschool teachers (need to) know about language. Jong, Nel de Proceedings of the 7th ANéLA Conference 116-125 In: Proceedings of the 7th ANeLA conference (2012) Delft [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:41:46 2024 CET automatisch erstellt.