Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 9.

Dissertation

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 (2024) Artificial intelligence and social norms : empirical research on opportunities and challenges for AI in consumer interaction. Mannheim [Dissertation]

Konferenzveröffentlichung

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X Artificial Intelligence that errs: Repercussions of AI-induced errors on consumers and society: An abstract. In: 2023 Academy of Marketing Science - Annual: Welcome to the New Normal: Life After the Chaos (2023) Ruston, LA AMS Annual Conference 2023 (New Orleans, LA) [Konferenzveröffentlichung]

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X Not so intelligent after all – consumer perceptions of AI-induced errors. Humphreys, Ashlee ; Packard, Grant ; Gielens, Katrijn Proceedings / AMA Winter Academic Conference 33 121-123 In: 2022 AMA Winter Academic Conference: reconnecting and reconceiving the marketplace ; February 10-11, virtual ; February 18-20, Las Vegas, Nevada ; proceedings (2022) Evanston, IL ; Omaha, NE AMA Winter Academic Conference 2022 (Online (10.-11.02.2022) und Las Vegas, NV (18.-20.02.2022)) [Konferenzveröffentlichung]

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Delbaere, Marjorie When opinion leaders endorse products - What marketers take advantage of and consumers misconceive. Paper 43 In: AMTP 2020 : Association of Marketing Theory and Practice Proceedings 2020 (2020) Statesboro, GA [u.a.] AMTP 2020 (Online) [Konferenzveröffentlichung]

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 Opinion leaders as persuasion agents: Integration of persuasion knowledge into the theory of opinion leadership. 1 In: AEJMC 2019 Conference Paper Abstracts : Graduate Student 2019 Abstracts (2019) Toronto, Canada AEJMC 2019 Conference (Toronto, Canada) [Konferenzveröffentlichung]

Präsentation auf Konferenz

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Konya-Baumbach, Elisa ORCID: 0000-0002-7990-8542 Guardian of morality: When AI speaks up against verbally abusive customers. (2024) 2024 AMA Winter Academic Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X Social (ir)responsibility of artificial intelligence? Consumer perceptions of AI-induced errors and implications for society. (2023) EMAC 2023, annual conference (Odense, Denmark) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X (2023) Die Fehler von Künstlicher Intelligenz und deren Auswirkungen auf den Kunden. Open Access IMU Research Insights Mannheim 083 [Arbeitspapier]
[img]

Mueller, Alexander ORCID: 0000-0001-8650-6077 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X (2022) Off the mark: The influence of AI-induced errors on consumers. Marketing Science Institute Working Paper Series New York, NY Report No. 22-119 1-47 [Arbeitspapier]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:06:40 2024 CET automatisch erstellt.