Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Navratil, Sabrina D. ; Kühl, Tim (2023) Learning with self-generated drawings and the impact of learners’ emotional states. Open Access Frontiers in Psychology Lausanne 14 Article 1286022 1-12 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Navratil, Sabrina D. ; Kühl, Tim ; Heidig, Steffi (2018) Why the cells look like that - the influence of learning with emotional design and elaborative interrogations. Open Access Frontiers in Psychology Lausanne 9 Article 1653 1-15 [Zeitschriftenartikel]
[img]
Vorschau

Kühl, Tim ; Stebner, Ferdinand ; Navratil, Sabrina D. ; Fehringer, Benedict C. O. F. ORCID: 0000-0002-3988-964X ; Münzer, Stefan (2018) Text information and spatial abilities in learning with different visualizations formats. The Journal of Educational Psychology Washington, DC 110 4 561-577 [Zeitschriftenartikel]

Navratil, Sabrina D. (2018) The influence of learners' emotional states when learning with self-generated learning activities : a meaningful combination? Mannheim [Dissertation]

Diese Liste wurde am Sun Nov 24 01:09:42 2024 CET automatisch erstellt.