Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 6.

Zeitschriftenartikel

Schoenmueller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2023) Frontiers: Polarized America: From political polarization to preference polarization. Open Access Marketing Science Catonsville, MD 42 1 48-60 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2020) The polarity of online reviews: Prevalence, drivers and implications. Journal of Marketing Research : JMR Chicago, Ill. 57 5 853-877 [Zeitschriftenartikel]

Präsentation auf Konferenz

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The pattern of online reviews. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Tell me who your brands are and I will tell you who you vote for. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The pattern of online reviews. (2017) 46th European Marketing Academy Conference (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Hartmann, Jochen ; Heitmann, Mark ; Schamp, Christina ; Netzer, Oded (2019) The power of brand selfies in consumer-generated brand images. Columbia Business School Research Paper Rochester, NY [Arbeitspapier]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:20:57 2024 CET automatisch erstellt.