Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2023
|
2020
|
2019
|
2017
Anzahl der Einträge:
6
.
2023
Schoenmueller, Verena
;
Netzer, Oded
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
(2023)
Frontiers: Polarized America: From political polarization to preference polarization.
Marketing Science Catonsville, MD 42 1 48-60 [Zeitschriftenartikel]
2020
Schönmüller, Verena
;
Netzer, Oded
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
(2020)
The polarity of online reviews: Prevalence, drivers and implications.
Journal of Marketing Research : JMR Chicago, Ill. 57 5 853-877 [Zeitschriftenartikel]
2019
Hartmann, Jochen
;
Heitmann, Mark
;
Schamp, Christina
;
Netzer, Oded
(2019)
The power of brand selfies in consumer-generated brand images.
Columbia Business School Research Paper Rochester, NY [Arbeitspapier]
2017
Schönmüller, Verena
;
Netzer, Oded
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The pattern of online reviews.
(2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]
Schönmüller, Verena
;
Netzer, Oded
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Tell me who your brands are and I will tell you who you vote for.
(2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]
Schönmüller, Verena
;
Netzer, Oded
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The pattern of online reviews.
(2017) 46th European Marketing Academy Conference (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:20:57 2024 CET
automatisch erstellt.